Klantbeleving metingen

Wil jij weten hoe jouw bestaande klanten jouw organisatie en de daaraan gekoppelde dienstverlening beleven?

Hoe werkt het?

Wil jij meer uit jouw klanttevredenheidsonderzoek halen? Komen er op de enquêtes via de e-mail onvoldoende reacties? Mis jij de diepgang in de resultaten? Is een algemeen cijfer voor jou niet meer voldoende? Neem dan contact op met EMIC om de klantbeleving de laten onderzoeken door middel van diepte interviews met de klanten waarvan jij hun beleving echt wil weten.

In goed overleg met jou worden het aantal te onderzoeken klanten vastgesteld. EMIC biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid tot het onderzoeken van een top 10, top 25 of top 50 klanten. Andere mogelijkheden kunnen zijn om de klanten binnen een bepaalde branche, van een bepaald team of van een bepaalde afdeling te onderzoeken.

Voor het uitvoeren van het klantbelevingsonderzoek zullen er, in goed overleg met jou, kwantitatieve vragenlijsten worden opgesteld. Deze vragenlijsten zullen als leidraad gebruikt worden tijdens een goed lopend telefonisch gesprek met de bestaande klanten. De vragenlijsten kunnen verschillen per type klant en zullen bestaan uit 8 tot 15 vragen in totaal.

EMIC levert een actiegericht adviesrapport met grafieken om naast een informatief ook een visueel beeld te geven van de klantbeleving van de bestaande klanten van jouw organisatie. Tevens zal er een presentatie van EMIC bij jou op locatie plaatsvinden waarin EMIC de resultaten van het onderzoek presenteert. Ervaring leert dat klanten hierdoor adviezen beter implementeren en actiegericht kunnen handelen.

Wil je meer informatie? Laat jouw gegevens achter!

Start typing and press Enter to search