Lezingen over klantgerichtheid en klantbeleving

Vanuit EMIC verzorgen wij lezingen over klantgerichtheid en klantbeleving met de focus op jouw organisatie en/of branche.

Hoe werkt het?

In deze lezingen gaan wij dieper in op de onderwerpen klantgerichtheid, kandidaatgerichtheid (bijvoorbeeld binnen de uitzendbranche) of klantbeleving. De lezingen creëren bewustwording binnen jouw organisatie en/of branche van het huidige gedrag met betrekking tot deze onderwerpen, met daaraan gekoppeld een passende gedragsverandering om tot een hoger niveau te komen.

Sprekers

Larissa Zielstra
Larissa is gespecialiseerd in lezingen binnen de financiële dienstverlening, uitzendbranche en makelaardij. Haar aanpak is praktisch en gericht op het daadwerkelijk handelen van de medewerkers van een organisatie omtrent de onderwerpen klantgerichtheid, kandidaatgerichtheid en klantbeleving. Hoe handelen jouw medewerkers in de praktijk? Wat voor invloed heeft dit op de klant? Hoe breng je jouw organisatie tot een hoger niveau en creëer je gedragsverandering, motivatie en bewustwording onder de medewerkers? Hoe ga je om met discrimatie?

Voor meer informatie over Larissa, klik hier voor haar LinkedIn profiel.

Willem Verbeke
Willem Verbeke is hoogleraar Sales- & Accountmanagement aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en toponderzoeker bij het Erasmus Research Institute for Management. Verbeke leidde meer dan 7.500 accountmanagers en is onder meer auteur van “Ik begrijp waarom ik verkoop dus ik verkoop beter”, “Succesvol shapen van key accounts” en “Doeltreffend Beïnvloeden.” Zijn aanpak is vanuit de neurowetenschappen. Waarom doen medewerkers/verkopers wat ze doen of waarom doen ze bepaalde dingen juist niet? Wat is bewust en wat is onbewust? Wat kan jij veranderen in jouw gedrag om een zo hoog mogelijke klanttevredenheid te creëren?

Voor meer informatie over Willem, klik hier voor zijn LinkedIn profiel.

Maarten Colijn
Maarten staat bekend om zijn praktische aanpak en positieve manier van confronteren. Hij is ‘down to earth’ en heeft inmiddels 4.500 personen getraind en toegesproken. Focus in deze trainingen en toespraken ligt op de commerciële vertaalslag: wat betekent jouw gedrag in commercie? Hoe kan je commercieel effectiever handelen? Welke omzet loopt jouw organisatie mis en hoe voorkom je dit?

Voor meer informatie over Maarten, klik hier voor zijn LinkedIn profiel.

Interesse in een lezing?

Start typing and press Enter to search