Klantgerichtheid metingen

Het startpunt van onze meting wordt gevormd door de belangen en doelstellingen van uw bedrijf, waardoor al onze metingen persoonlijk en op maat zijn.

Welke klantreis maken jouw potentiële klanten wanneer zij proberen klant te worden bij jouw organisatie? Om de klantgerichtheid te meten, gebruiken wij de volgende tools: mystery calls, mystery e-mails en mystery website aanvragen. U kunt op één vlak metingen laten doen, of deze vlakken combineren in één onderzoek.

Hoe werkt het?

  • Mystery calls: Wij bellen in de rol van (potentiële) klant naar jouw organisatie. Deze gesprekken nemen wij op met jouw toestemming. Bellen via Skype is een optie.
  • Mystery e-mails en website aanvragen: Wij doen een aanvraag via de website van jouw organisatie of benaderen jouw organisatie per e-mail. We houden alle klantcommunicatie bij met jouw toestemming. Meten via een LiveChat service is ook mogelijk.
  • We maken gebruik van zeer geloofwaardige scripts zodat resultaten niet kunnen worden weerlegd. Deze scripts zijn maatwerk en worden in goed overleg samengesteld.
  • De interactie wordt beoordeeld op basis van het EMIC Customer Focus Model™. Dit is de enige wetenschappelijk vastgelegde methode in Europa.
  • We brengen in kaart hoe de aanvraag wordt opgevolgd en in hoeverre de aanvraag verder wordt opgepakt. We kijken bijvoorbeeld naar in hoeveel dagen er contact met ons wordt gezocht.
  • De resultaten worden objectief en onafhankelijk geanalyseerd.
  • Wij leveren een actiegericht managementrapport met concrete aanbevelingen voor jouw bedrijf. Indien gewenst verzorgen wij een volledige presentatie van het onderzoek en de resultaten.
  • Wil je een workshop of passende sales training nadien, dan kan dat. Kijk daarvoor bij onze overige onderzoeken.

Een gratis Mystery Scan aanvragen voor uw organisatie?

Start typing and press Enter to search