Mystery Scan

Wil jij weten hoe wij werken? Vraag dan nu de gratis Mystery Scan aan!

  • De aanvraag is ingediend binnen 5 minuten.
  • Basismeting klantgerichtheid.
  • Een objectief eerste beeld van de klantgerichtheid in jouw organisatie.
  • Een passend advies voor verdere verbetering.
  • Meting op basis van de modellen van Prof. Willem Verbeke.

Wij bellen jouw organisatie en doen een poging om klant te worden. Klantgerichtheid heeft veel facetten en KPI’s die opgesteld kunnen worden. Bij deze scan kijken wij naar o.a. de volgende KPI’s:

  • Bereikbaarheid van de organisatie.
  • Het gevoel wat de medewerker opwekt bij de klant.
  • Het structureren van de problemen van de klant.
  • Het stellen van diagnose vragen.
  • Durft degene aan de telefoon de verkoopvraag te stellen?
  • Het noteren van contactgegevens.
  • De opvolgende actie: wordt er bijvoorbeeld een afspraak gemaakt?
  • Opvolging via telefoon of e-mail.

Wat levert de Mystery Scan je op?

Of je nu de meest of minst klantgerichte organisatie van Nederland bent, de EMIC Mystery Scan zal inzicht geven in jouw positie. Uit ervaring blijkt dat veel organisaties een ander beeld hebben bij de situatie dan deze werkelijkheid is. De voordelen van een EMIC Mystery Scan:

  • Een objectief beeld van de klantgerichtheid en klantvriendelijkheid binnen jouw organisatie.
  • Een schets van de reis die binnen jouw organisatie gemaakt wordt door (potentiële) klanten.
  • Het wetenschappelijk model van Willem Verbeke, toegepast op jouw organisatie.
  • Meer dan alleen een klanttevredenheidsonderzoek.
  • Praktische handvatten om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen en omzetderving te voorkomen.

Vraag nu gratis de EMIC Mystery Scan aan!

Start typing and press Enter to search