emic_logo_final

Wij helpen jou met het (door-) ontwikkelen op het gebied van klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en  klantbeleving. Een hoger niveau op deze vlakken zorgt voor een hogere klanttevredenheid en voorkomt daarmee omzetderving.

EMIC is een dochteronderneming van Professional Capital, Internationaal Sales & Account Management Instituut.  EMIC verricht sinds 2004 metingen en onderzoeken op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving voor organisaties in verschillende branches. Het contact tussen medewerkers/verkopers en bestaande en potentiële klanten wordt tijdens deze onderzoeken geanalyseerd, zowel telefonisch als via e-mail contact of via website contact. Het startpunt van de metingen wordt gevormd door de belangen en doelstellingen van de opdrachtgever. Alle metingen zijn maatwerk.

EMIC is objectief en onafhankelijk en heeft geen ander belang dan de waarheid. De onderzoeksgegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.

De resultaten van de onderzoeken dienen als een positieve coachingstool voor management en directie om de betreffende medewerkers en daarmee de organisatie naar een hoger niveau te tillen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving.

het team

Druk op de foto van onze medewerkers om meer te weten te komen over onze toppers!

  • Maarten Colijn Mede-eigenaar

    “Ik heb een passie voor de historie achter personen en gebeurtenissen.”

    Maarten is de mede-eigenaar van EMIC en eindverantwoordelijk voor de commerciële kant van de organisatie.

  • Willem Verbeke Mede-eigenaar

    “Leren doe je heel je leven.”

    Willem is de mede-eigenaar van EMIC en het wetenschappelijke brein achter het EMIC Customer Focus Model™ waarop de klantgerichtheids- en klantbelevingsonderzoeken gebaseerd zijn. Hij heeft een gezonde drang om altijd te blijven ontwikkelen en verbeteren.

    www.willemverbeke.nl

  • Larissa Zielstra General Manager & Public Speaker

    “De klant centraal zetten geeft energie.”

    Larissa is eindverantwoordelijk voor de operationele kant van de organisatie en stuurt daarbij de projectmanagement, marketing en commerciële teams aan. Naast het aansturen van EMIC treedt zij regelmatig op als spreker rondom het onderwerp klantgerichtheid.

  • Nico Emons Marketeer

    “Ik benader potentiële klanten en doe dat in de stijl van EMIC: kort en krachtig!”

    Nico is marketeer bij EMIC en benadert potentiële klanten via telefonische marketing.

  • Laura Stein Business Development

    “Customer Journey Mapping, het in kaart brengen van de klantervaring tijdens de oriëntatie-, aankoop- en gebruikersfase is naar mijn mening ‘key’ om een optimaal niveau van klantgerichtheid te bereiken.”

    Laura houdt zich binnen EMIC bezig met de inhoudelijke uitvoering van de onderzoeken en metingen.

  • Jantine van Hoven Business Development

    Jantine houdt zich binnen EMIC bezig met de inhoudelijke uitvoering van de onderzoeken en metingen.

  • Saïf Edoo Online marketing manager

    Saïf houdt zich binnen EMIC bezig met de (online) marketing .

  • Kyara Bartels Management assistent

    Kyara Bartels is management assistent bij Professional Capital en EMIC en ondersteunt het management team.

  • Elco van den Berk Accountmanager

    Elco van den Berk is accountmanager bij EMIC en houdt zich bezig met new business activiteiten.

  • Bas Kranenburg Accountmanager

    Bas Kranenburg is accountmanager bij EMIC en houdt zich bezig met new business activiteiten.

Start typing and press Enter to search