Salestraining & Benchmarking

Mystery analyse als onderdeel van een sales training of coaching

In samenwerking met Professional Capital, Internationaal Sales & Account Management Instituut, zetten wij een maatwerk trainings- of coachingsprogramma op. Vooraf opgenomen mystery calls en/of opgeslagen e-mailcommunicatie worden tijdens de training of coaching beluisterd. Deze fragmenten dienen als spiegel voor jouw medewerkers. Door het praktische en ‘on the job’ trainen of coachen worden verbeteringen met plezier en energie geïmplementeerd.

De training of coaching zal gebaseerd zijn op de fases van het EMIC Customer Focus Model™. De verwachting van de (potentiële) klant overtreffen staat hierbij centraal.

Salestraining & Benchmarking

Benchmarking

EMIC kan een branche mystery meting uitvoeren voor jouw organisatie door middel van mystery analysetechnieken. Het doel van deze meting is inzicht bieden in de commerciële klantgerichtheid binnen jouw branche. Jouw organisatie zal gebenchmarkt worden ten opzichte jouw concurrenten.

Onderzoek laten uitvoeren voor uw organisatie?

Start typing and press Enter to search